+ 6
Inlägg: 1764936
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
El Maco: Jo Västervik släpar ju efter och imorgon kan de ju klättra om oss om de rider om Hästarna?
Jo E22 är ingen hit..men i med farthållaren bara och kör...Vi ses där.i Västervik och när du är inne på spåret söder över så tar du Oskarshamn en lördag med kl 18:30..👍
Jo E22 är ingen hit..men i med farthållaren bara och kör...Vi ses där.i Västervik och när du är inne på spåret söder över så tar du Oskarshamn en lördag med kl 18:30..👍
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Klart du du skall till Västervik. Jag kommer vara där i allafall :) Vet att det finns en del mer HS folk som är bebodda i Småland. Är det några mer här inne som kommer. SMÅLAND du kommer väl i allafall? Känner till en del Tikare som bor i Västervik med så vi kan nog bli en liten skara som vrålar i allafall. :)
Kollar även lite framöver. Västervik away en fredag. Lite sugen på att ta bilen från Stockholm. Ogillar E22 men kul att se laget i en ny hall och kanske i toppmatch.