Jensen_12: Haha skummar igenom lite på din gästbok och gamla klassiska inlägg du lagt upp. Uno Gordon var/är ju bara för skön, vart håller han hus nuförtiden? Eller han kanske finns kvar här på HS med ett annat Nick bara? Annars tycker jag det är dags att du träder fram ur skuggorna UNO GORDON!
Jensen_12: Vore skitkul att få träffa lite HS folk och få se lite ansikten bakom nicksen också. Nästan så man borde trycka upp sitt nick på en t-shirt så man har koll på vem som är vem liksom. :P
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.