1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1765119

Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Västervik? Oskarshamn? Sist jag var inloggad på HS så hade vi storaktiga hockeyslag i respektabla hockeymeckan som Väx...jag menar Ängelho...jag menar Örnskö...skämt å sido, visst är det väl härligare att titta på hockeypropaganda mot Västervik än att möta Luleå i högsta serien för målsnåla 0-1 möten igen?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{8110}: Det var på stenåldern det...
Nu rullar puckuslingen in s(t)up i kvarten..
9 puckar rullade in i Fjällräven ikväll...
Ihåligt som en Schweizerost...
Jag vill ha mål i rätt mål..
Det är underbart nu förtiden!!!

Sv: Apropå nånting...
{8110}: Tror faktiskt det kan bli en sevärd match mot Västervik. De är riktigt starka hemma och håller inte igen på krutet och spelar offensiv frejdig hockey. Därför tror jag att det kommer bli en ganska öppen match med mycket målchanser, men att vi åker därifrån med en seger i bagaget efter att ha smiskat lite V-vik röv. :)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.