{297}: Den där AJ-token ska Modo vara rädd om. Största problemet för Timrå IK är väl att typ Brunflo och Sundsvalls Hockey kan få mer modomarginalbesökare på sina typ "derbyn" i framtiden om han är kvar i Modo;)
Smokey: jag minns hur man resonerade med Perra och viss mån även med Challe. Jag kan ändå inte föreställa mig hur det skulle vara med AJ i tränarstaben
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...