1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615007 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1769501

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Smokey: jag minns hur man resonerade med Perra och viss mån även med Challe. Jag kan ändå inte föreställa mig hur det skulle vara med AJ i tränarstaben

Svarskommentarer

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Jag kommer att vara på plats i arenan ikväll. Innebär dessvärre Timrå-förlust. Aldrig att Timrå vinner med mig som supporter på bortaplan...

Oj, första inlägget här inne på nått år. Medgångssupportern i mig har hållit mig borta härifrån under de mörkaste perioderna, men aldrig från laget, nu andas vi morgondagens luft fylld med tillförsikt. Känns underbart att vara Timrå-supporter just nu!

Hoppas på att Timrå ska motbevisa mig ikväll! Kom igen!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer