1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1769516

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Jag kommer att vara på plats i arenan ikväll. Innebär dessvärre Timrå-förlust. Aldrig att Timrå vinner med mig som supporter på bortaplan...

Oj, första inlägget här inne på nått år. Medgångssupportern i mig har hållit mig borta härifrån under de mörkaste perioderna, men aldrig från laget, nu andas vi morgondagens luft fylld med tillförsikt. Känns underbart att vara Timrå-supporter just nu!

Hoppas på att Timrå ska motbevisa mig ikväll! Kom igen!

Svarskommentarer

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Kerstin_k:

Ligger vi under inför sista får du lämna arenan. :-)

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Kerstin_k: Det är lite som den gamla zombiefilmen Night of the living dead. Plötsligt vaknar vi gamla uvar upp och vandrar med ryckiga rörelser fram till tangentbordet för att återigen skriva i forumet.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer