1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1770036

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Här har vi 2-2...
Får straff och missar..
Har PP inför tredje..
Vad händer.. Tre raka baklängesmål..
Nä...Festen ifrån tisdag.. Försvann..
Ikväll är jag så besviken..
Och vad gör Ohre???

Svarskommentarer

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
EXPLORERSMÅLAND: För en sann Timråit kom detta bara som ett högst ordinärt brev på posten...Jaa fy fan..Nu lägger jag ner för ikväll. Ner i kolkällaren bara.....

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
EXPLORERSMÅLAND: Tyvärr så bjuder vi bort matchen idag. Vi har Modo på spettet inför tredje men bjudet bort matchen. Slarvigt passningsspel, ingen fart, och Bjurö släpper ju returer rakt ut hela tiden.
Tråkigt tråkigt....

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer