EXPLORERSMÅLAND: För en sann Timråit kom detta bara som ett högst ordinärt brev på posten...Jaa fy fan..Nu lägger jag ner för ikväll. Ner i kolkällaren bara.....
Inlägg: 1770049
Svarskommentarer
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
WifstaÖstrand: är det nån i TIK som skäms? Man klarade inte upphaussningen före match.