1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1770166

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
modomille: Alltså. ..jag tror jag blandade ihop målvakterna nu...:-)

Svarskommentarer

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Fan, fortfarande mållös. Vilken nervikning. Björklöven borta 2.0. Vi la oss ner och lät Modo käka upp oss alldeles. Ett Modo som, rimligen, borde ha nada självförtroende och vi massor. I dag vid nedsläpp såg det ut som det var precis tvärtom.

Timrå har en underbar högstanivå, men lägsta nivån är fan inte att leka med.
Och: även om jag inte vill dyngspritza Ohre, så...är vi ytterst beskedliga när vi inte har Mattsson mellan stolparna.

Sen: Dahlén. Vad händer? Ser ut som att han är tyngd av förväntningarna. Skulle vilja se honom släppa lös ordentligt.

Jaja. Det är en dag i morrn å.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer