1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1770206

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2016-10-20
Fan, fortfarande mållös. Vilken nervikning. Björklöven borta 2.0. Vi la oss ner och lät Modo käka upp oss alldeles. Ett Modo som, rimligen, borde ha nada självförtroende och vi massor. I dag vid nedsläpp såg det ut som det var precis tvärtom.

Timrå har en underbar högstanivå, men lägsta nivån är fan inte att leka med.
Och: även om jag inte vill dyngspritza Ohre, så...är vi ytterst beskedliga när vi inte har Mattsson mellan stolparna.

Sen: Dahlén. Vad händer? Ser ut som att han är tyngd av förväntningarna. Skulle vilja se honom släppa lös ordentligt.

Jaja. Det är en dag i morrn å.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer