1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1771284

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2016-10-25
Jävla skit cmore,hör knappt ett ljud från arenan och om jag höjer ljudet så hörs kommentatorn alldeles för högt..

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2016-10-25
Heisenberg: Provade först Ramstein på högsta volym. Skallade nästan tv-rutan blodig... Men hockeyn passade bättre till Svenne Rubins och typ långa bollar på Bengt. Bara C-more kan döda en hockeymatch så innihelvete. Sitter kommentatorn i en bil på parkeringen och snackar?

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2016-10-25
Heisenberg: nån som ser matchen får ju gärna kommentera själva spelet oxå . . ;-)

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer