1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614995 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1771328

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2016-10-25
Heisenberg: Provade först Ramstein på högsta volym. Skallade nästan tv-rutan blodig... Men hockeyn passade bättre till Svenne Rubins och typ långa bollar på Bengt. Bara C-more kan döda en hockeymatch så innihelvete. Sitter kommentatorn i en bil på parkeringen och snackar?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2016-10-25
Smokey: jag trodde kommentatorerna satt i nån studio i Stockholm?

Jag känner sån där ångestfrustration över den första perioden som man gör när man försöker lösa ett omöjligt pussel, se ett helt avsnitt av Idol eller något motsvarande.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer