Nisse på Mon: Jag tycker kritiken är lite orättvis. Det är inte så enkelt att spruta in mål när motståndarlaget inte är intresserade av annat än att vara köttmur. Vad kan man göra mer än att hålla högt tempo och försöka vara kreativ. Den egna defensiven har det inte varit något fel på. För övrigt är det lite märkligt att Matthias Nilsson inte gör fler mål med tanke på att hans skott är riktigt bra.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer