1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1775776

Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2016-11-14
{297}: Hmm. Ja, antingen börjar de bli lite sönderlästa eller så tryter orken och kreativiteten. Det tar alltsomoftast stopp när de precis tagit sig in i zon, eller så fastnar de ute i sarghörnen som under tidigare år i Allsvenskan, där det tidigare på säsongen tycktes finnas otaliga passningsalternativ in i mitten. Nu känns det lite som balansgång på slak lina igen. Ett mål i baken så måste vi kliva upp och så börjar raset. Hoppas jag har fel.

Svarskommentarer

Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2016-11-14
Woody Jokinen: alltså antalet highstickutvisningar vi tar är ju helt absurt. Hur är det ens möjligt?

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer