Timrå fortsätter vara väldigt mycket blekare än under de tio första omgångarna, inte minst på bortaplan. Likväl, tycker ändå att det såg lite bättre ut än tidigare. Fortfarande obegripligt svårt att ta rätt beslut med pucken i egen zon, och alldeles för mesigt i anfallszon. Men men. Vi snackar inte löven eller modo borta.
Jävligt gött att plocka tre pinnar. Ännu göttigare vore det om Timrå lallade av och börjar spela hockey.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer