{297}: 5/9 poäng får ju anses som klart bra med tanke på att vi inte spelar speciellt bra just nu. Bra lag tar poäng även när de spelar dåligt!!! På lördag vill jag gärna se lite målkalas hemma mot Solna. Borde inte Lauritzen vara back in biz snart?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
På lördag vill jag gärna se lite målkalas hemma mot Solna. Borde inte Lauritzen vara back in biz snart?