Hur ser biljettläget ut inför mötet med Modoliderna?.. En måndagsmatch.. Hur fan tänkte man där?..😵😵😵 Många lediga på tisdag i bingen med headick!! Typ som förr i tiden när Sverige eller hockey lira fotboll mitt i veckan.. De flöda lätt som typ på måndag... Mindre än 6000 är en flopp.. Men först kör vi över AJK imon... Med LARRY och EB i laget?...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
En måndagsmatch..
Hur fan tänkte man där?..😵😵😵
Många lediga på tisdag i bingen med headick!!
Typ som förr i tiden när Sverige eller hockey lira fotboll mitt i veckan..
De flöda lätt som typ på måndag...
Mindre än 6000 är en flopp..
Men först kör vi över AJK imon...
Med LARRY och EB i laget?...