1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1777983

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Nisse på Mon: man kan väl förstå frustrationen på ett sätt, man blir fullständigt utspelade av en förmodad bottenkonkurrent. Sen är det fascinerande hur ojämna lagen är i HA, det känns som att vilket lag som helst kan slå vilket annat lag som helst med 3 mål utan någon som helst logik i formkurva eller kompetens.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
{297}: Ja det var inte så muntert här i denna bok efter er sista match heller, vissa krävde tex. er vakts huvud på ett fat typ, nu har ju "vi" som vart i HA ett tag lite mer erfarenhet av att "alla slår alla" som nu inte MoDo fansen är så vana vid! ;D

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
{297}: till skillnad från modoboken har jag inte sett samma våldsamma kritik mot domarna i tikböckerna...😃

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.