Jåkkinen: Det är lika för alla. Det är bara bortförklaringar från Modo håll. Den där JFK är helt otrolig. Blir det mål då var det offside på sommarträningen för båda lagen.
wxp: Å andra sidan, vore jag modolid skulle jag nog också hellre fokusera på domaren än mitt lag. Kollade tredjeperren mot snelhest, och...jiiises. Tar tillbaka mitt påstående att Timrå är seriens minst organiserade lag.
Annars är HA som någon påpekade en helt oförutsägbar serie. Lag ser ena kvällen ut som SHL-aspiranter, nästa som Sundsvall. Synnerligen märkligt. Men perverst underhållande, i a f när man tittar på matcher som man är känslomässigt oengagerad i.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.