1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614821 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1778024

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
Nisse på Mon: jag delar kritiken gällande att domarna har en låg nivå i HA, däremot tycker jag att det är lite lustigt att det enbart verkar påtalas då cykloperna förlorar.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
{297}: jodå jag är med...men TIK har ju dock förlorat en del matcher, några med 4-5 insläppta. Skyllde vi på domarna...inte vad jag såg...

Sv: Timrå IK - AIK 2016-11-19
{297}:

Vet inte hur det är rent generellt, men jag försöker kommentera nivån när den är långt under vad man kan acceptera.

Senast i matchen mot löven i ledning för oss så skrev jag inlägg i modoboken om detta och visade konstiga situationer åt bägge håll. Så jag köper inte att det gäller enbart när vi förlorar, iaf inte för mig.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.