Kattgubben: stekhett i mOdOboken...😎
Inlägg: 1780232
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon: Förvisso. Kan dock inte undgå att tycka synd om stackarna.... Det är ju så sagolikt uselt att bara en riktigt ångestriden författare har kunnat skriva sagan...