1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614826 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1780245

Sv: Apropå nånting...
Eftersom jag inte får skriva något mer i Modo boken, tråkigt nog. Men bara för allmän information så var jag på min första Timrå match 1989. Då inte ens ett år gammal. Men en gång Timrå alltid Timrå. Från att stå när Timrå gick upp senast till att sitta på sittplats till en loge är en lång resa. Varit med om både med och motgång. Det finns dom hockeysnackare som har funderat över vart jag hör hemma. Men en gång Timrå IK alltid Timrå IK.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
wxp: Otack är världens lön! Inte nog med att de är harmynta och är begåvade med sex fingrar mestadels. De har mage att blockera en hockeybroder i 720 timmar när allt jag ville var att peppa och muntra upp dometagsstämningen i deras lilla pekbok till forum. Vi är allt lite bättre och lite snyggare...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.