1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1780653

Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2016-11-30
erathoo: jag tycker snarare att domaren har svalt pipan, det är ju hugg och slå överallt. Å andra sidan vore det magstarkt att påstå att vi skulle ha varit i ledning om vi haft några fler PP, energin och skärpan verkar inte finnas där idag. Vi behöver lite EP-magi i slutminuten.

Svarskommentarer

Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2016-11-30
{297}:

Det vi gör bra idag tycker jag är att vi försöker vårda pucken inom laget. Istället bara för att dumpa. Gillar det.

Sv: HC Vita Hästen - Timrå IK 2016-11-30
{297}: jo, det stämmer, känns som om hesten gjort läxan, gröta ihop i mitten, ta spelarna före pucken, och se upp med spelvändningar, och hugg och slå lite extra på våra junisar.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer