+ 1
Inlägg: 1782459
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
{297}: Så jävla avslaget och dåligt. Tikarna står och tittar på. Är det nerverna som krånglar? Det här är sjukt.
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
{297}: kan tyckas att vi inte är lika desperata som vi brukar vara på hemmaplan, känns som vi inte vågar gå för det fullt ut
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2016-12-05
{297}: Jahaja skall derbyspöket slå till igen? 1-0 till modo. Dags att släppa på handbromsen nu kanske?
Sjukt lågt tempo i matchen, jag är lite besviken än så länge.