Det är i sådana här matcher man önskar att man hade en KILLER som kunde snärtat av Hansens ledband på ett snyggt sätt och tagit ett MP för laget...!!!😵😵😵😵
EXPLORERSMÅLAND: För vekt,ingen fart alls bara omständigt stillastående fjoll...Johan Persson försökte i första,Jens Westin likaså Dvs. Lägga pucken på mål inte nå jävla fjoll runt i kring.Jesper Bogkvist trampade på riktigt bra men i övrigt så fick man mest bara bli brydd över vad man såg :) Jävla tur att inte pucken träffade ögat på Didrik iaf!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.