Angående det du skrev för ca 17 timmar sedan: Så brukar det inte låta när jag är förstoppad, men det stämmer kanske för en del. Vad gäller gårdagens derby är det bara att tömma och glömma. Såvida man inte är förstoppad då förstås...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Angående det du skrev för ca 17 timmar sedan: Så brukar det inte låta när jag är förstoppad, men det stämmer kanske för en del. Vad gäller gårdagens derby är det bara att tömma och glömma. Såvida man inte är förstoppad då förstås...