Vet att det är fel tråd. Men Örebro vill göra sig av Dominique Heinrich, efter att endast mäktat med 5p på 22 matcher. Har kollat några matcher med Örebro och jag tycker han var bra, även fast han inte lyckades göra poängen som det var tänkt. Men han är en offensiv back som rör sig som en ballerina på blålinjen. Och han slänger dessutom iväg skotten med lite hjärna och tanke bakom dom. Har fina siffror från Österrike. Borde hålla på allsvensk nivå. Nubben??
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.