EXPLORERSMÅLAND: När jag såg er i Mora såg tycker jag att ni hade/ har kvalité. Som min kompis sa efter inledningen, "vad fan, är det ett elitserielag som kommit hit". Med det sagt så tror jag inte att ni kommer sämre än 8:a. Dock är känslan att ni kommer att lida ett tag med spelare till j-VM etc. Hade jag varit TIK fan så hade jag varit orolig men för en utomstående betraktare så ska det inte vara någon fara!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Med det sagt så tror jag inte att ni kommer sämre än 8:a. Dock är känslan att ni kommer att lida ett tag med spelare till j-VM etc. Hade jag varit TIK fan så hade jag varit orolig men för en utomstående betraktare så ska det inte vara någon fara!