Signature: Det kan också bli en HEST dvs vi störtdyk.. 😵
Inlägg: 1783028
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Vadan denna dystra framtidsprofetia från optimisternas okrönte kung, Småland?
Visst, vi kommer inte dominera eller kanske inte hamna topp 6 men nog ska vi fixa Meca-race?
Här ska inte göras en inverterad Läxan.
Till att börja med ska vi hålla nere siffrorna mot Karlskoga eller varför inte lugga dom på en pinne.
Visst, vi kommer inte dominera eller kanske inte hamna topp 6 men nog ska vi fixa Meca-race?
Här ska inte göras en inverterad Läxan.
Till att börja med ska vi hålla nere siffrorna mot Karlskoga eller varför inte lugga dom på en pinne.
+ 2