DJ Hemp: Jag hoppas att ditt morgonstå...har rätt under linnena i Luciatåget.. Själv är jag kritisk fan... Två revanschlysta lag.... Kan sluta hur som helst... Upp till bevis imorgon... Annars... 😣😬📢🔇💣👻
DJ Hemp: Tippade i höstas att Almtuna skulle komma bland de 3 bästa. Men nu vette 17. Tror att om Tik klarar oavgjort o vinner på straffar så kan det bli riktigt kul framöver.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer