1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1784126

Almtuna IS - Timrå IK 2016-12-14
Dags för en vinst nu. Jag tror på tre poäng i Gränby. Morgonens luciatåg ingav mig hopp. Nu kommer även vi att gå som tåget!

Svarskommentarer

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2016-12-14
DJ Hemp: Jag hoppas att ditt morgonstå...har rätt under linnena i Luciatåget..
Själv är jag kritisk fan...
Två revanschlysta lag....
Kan sluta hur som helst...
Upp till bevis imorgon...
Annars... 😣😬📢🔇💣👻

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2016-12-14
DJ Hemp: Tippade i höstas att Almtuna skulle komma bland de 3 bästa. Men nu vette 17. Tror att om Tik klarar oavgjort o vinner på straffar så kan det bli riktigt kul framöver.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer