1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614828 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1784287

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2016-12-14
Nubben agera för fan...
In med Bröderna Bibic för fan....!!!

Svarskommentarer

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2016-12-14
Tyckte man andades lite hopp om SHL för inte så längesen men verkar det som vi knappt kommer få chansen att spela en playoff-match som åttonde lag ens om det här raset fortsätter

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2016-12-14
EXPLORERSMÅLAND: Dom har signat för 2 nya år i Rögle så ta å Vakna !!

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2016-12-14
Problemet är att vi gör alldeles på tok för lite mål framåt. Det håller inte. Roger måste antingen få ordning på pp eller ändra spelsystem. Det kan dröja innan vi vinner igen. Tur det inte är före jul vi ska vara bäst i alla fall...

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2016-12-14
FÖRSTA MÅLET VINNER!!!!!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.