Svårt att se att det är tränaren fel när man tvingas ta timeout efter 1 1/2 minuter i period 2. Snarare inställningen hos spelarna som är åt h-lvete. Vet inte om det är hybris efter den bra starten.
Räkna hur många mål övriga kedjor förutom jvm killarna gjort senaste 5 matcherna.
gustav9: inget illa mot Forsberg, men jag hade inte sagt nej till att se Lill Kenta vid rodret igen. Samtidigt såg det ju riktigt tungt ut vid samma tid förra säsongen. Men så lyckades ju Forsberg och resten av ledarna att styra skutan rätt och Timrå hade en riktigt fint spel efter Jul.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.