1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614828 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1784308

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2016-12-14
Märkligt att gång efter gång så är laget inte "där"
Timeout efter knappt 2 min efter en periodpaus??!!
Jag menar efter 3 förluster så borde det ju brinna av revansch i spelarna om man nu ska vara ett topplag...Vi är ju tydligen sönderlästa av motståndarna och vad är då motdraget? BIK hemma, Modo hemma avslöjade våra brister mot lag som ställer upp i mittzon och vi drar ned på tempo, blir långsamma i egen zon och tappar farten. Jag är skeptisk just nu....

Svarskommentarer

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2016-12-14
Icetea: Roger har spelat ut sin hockeykunskap, han verkar ju inte besitta några motdrag alls. Avgå alla!!!

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2016-12-14
Icetea:

Dahlén o EP måste splittras. Vill se:

Persson Lauritzen Dahlén

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.