1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1784350

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2016-12-14
Sputnik: Jag håller med Stridsberg90, hur ska vi kunna få desperation när det inne finns nån konkurrens? Det spelar ju ingen roll om man inte gör jobbet och glider på en skridsko i egen zon, man får ju lira ändå. Lauritzen lirar mycket, inte gjort en bra match sen före skadan, Stene lirar boxplay, bryr sig ändå inte om att lära sig försvarsspel osv. Dessutom så finns det inga belöningar, John Westin har haft några matcher då han varit riktigt bra, men han får ändå inte chansen att spela i en vettig kedja.

Jag läste i en intervju för ett tag sen med Kent Norberg att alla hade fått veta sin roll innan säsongen och accepterat den men det kan ju knappast vara det här han menade då.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.