aktuellt77: Instämmer. Lager visade mot BIK att man kan spela en bra hockey, men det tummas på arbetsinsatsen för ofta, hos för många i laget. Man kan ju tycka att man kan begära av betalda spelare i allsvenskan, att de ska klara av att maxa prestationen 2ggr/ vecka. Speciellt när man lyckades 7 inledningen av säsongen. Sen har Timrå en begränsad budget och då får vi kanske köpa att lager består av utfyllnad som Berglund och Stene tex. Vi har inte råd att fylla på med mer kvalitet, om inte Nubben kan fynda.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Lager visade mot BIK att man kan spela en bra hockey, men det tummas på arbetsinsatsen för ofta, hos för många i laget.
Man kan ju tycka att man kan begära av betalda spelare i allsvenskan, att de ska klara av att maxa prestationen 2ggr/ vecka. Speciellt när man lyckades 7 inledningen av säsongen.
Sen har Timrå en begränsad budget och då får vi kanske köpa att lager består av utfyllnad som Berglund och Stene tex.
Vi har inte råd att fylla på med mer kvalitet, om inte Nubben kan fynda.