Mot slutspel det lider i juletider, Nubben jobbar med plånbok som svider. Fansen ropar på ny skalper, hoppas det går bra i Montreals alper. Roger han kockar i Jämtlandsdräkt. var tog det vägen, lagets fart och fläkt? Måtte vi hitta tillbaka igen, på segrarnas väg till framgången.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Nubben jobbar med plånbok som svider.
Fansen ropar på ny skalper,
hoppas det går bra i Montreals alper.
Roger han kockar i Jämtlandsdräkt.
var tog det vägen, lagets fart och fläkt?
Måtte vi hitta tillbaka igen,
på segrarnas väg till framgången.
TOMTEN ÄR ALLTID RÖD OCH VIT!!
God jul alla hockeyfans! !!!