Andersson: Eller så har dom kanske varit begränsade i sina roller/spelsystem i Timrå? Björkung är jag inte alls förvånad med då man sett att han haft det i sig(det offensiva spelet alltså) Som jag nämnt innan så blev man lite fundersam när Björkung sa i ST att hans offensiva spelstil kanske inte passade i Timrå med tanke på att man har så bra forwards som kan hålla i pucken.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer