...Så får inte Elias Pettersson ut något alls av sitt spel i JVM(hittils). Ser ut mest som han vill åka o byta och saknar kedjekompisarna Dahlén o Lökke (Lökke som för övrigt imponerar mer nu än i Timråtröjan)
The great one: Ja, tyvärr ser han inte bra ut alls. Tycker tom att han ska bänkas faktiskt. Ser inte ngt positivt han bidrar med varken framåt eller bakåt just nu. Hoppas det släpper men det ser inte alls ut så. Tråkigt.....
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer