+ 2
Inlägg: 1787799
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-01-04
{297}:
Arto är grym som vanligt tycker jag. Klockrena analyser, många rätt om Timrå ikväll bl.a.
Arto är grym som vanligt tycker jag. Klockrena analyser, många rätt om Timrå ikväll bl.a.
Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2017-01-04
{297}: Har efterlyst pass på bladet länge, att stå ohotad och ändå slå skitpass varenda gång är helt otroligt. Vi kan ju aldrig skjuta direkt skott och då är det tufft att göra mål. Finns det ens nån speltanke i PP?
Det är för övrigt en förjävla dålig och långtråkig hockeymatch detta, de som saknas på läktaren missar inte mycket.