Nisse på Mon: Inte konstigt.... 8 skott när nästan alla skott fastnar på motståndarnas ben eller kropp. Eller skjuts över i friläge... Vi har inte en ända spelare som kan stå framför kazzen och ta returerna... Fy fan!!!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
8 skott när nästan alla skott fastnar på motståndarnas ben eller kropp.
Eller skjuts över i friläge...
Vi har inte en ända spelare som kan stå framför kazzen och ta returerna... Fy fan!!!