Woody Jokinen: jahapp ett misstag räckte, ungefär det Tingsryd obehindrat har väntat på i hela matchen. Det hade förmodligen varit mer underhållande att titta på en seriematch i curling istället för den här skiten.
{297}: Det blir så när Timrå har tempot för att pressa, men inte den individuella skickligheten och tyngden att göra något av det och komma till skott.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer