Jag tror säkert spelarna försöker men vi är sönderlästa. Vi stångas oss blodiga PÅ UTSIDAN. Hela tiden på utsidan. 95% av tiden i anfallszon är längs sargen eller rundeln. Vi vänder ALLTID utåt, aldrig inåt (mot mål). Vi är inte ens nära ett samlat tydligt anfallsspel. Och framför motståndarmålvakten ekar det tomt...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vi är inte ens nära ett samlat tydligt anfallsspel. Och framför motståndarmålvakten ekar det tomt...