Efter ha lyssnat på tränarna efter matchen så blir det ännu tydligare. Det finns det en klar o tydlig plan i tingsryd hur man ska spela, dom som inte förtjänar att spela bänkas. Det är ett eget val enligt Tingsryds tränare.
I Timrå konstaterar man att man inte är bra o att man gör egna misstag.
Nått bör göras taktiskt och inställningsmässigt, annars blir vi en sjunkbomb.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
I Timrå konstaterar man att man inte är bra o att man gör egna misstag.
Nått bör göras taktiskt och inställningsmässigt, annars blir vi en sjunkbomb.