Kongo: Om bilen stannar upprepade gånger/laget förlorar upprepade gånger så så frågar jag mig varför 5 gånger:
Varför vinner vi inga matcher längre? Därför att vi inte gör tillräckligt med mål. Varför gör vi inte tillräckligt med mål? Därför att vi inte tränat på att göra mål. Varför har vi inte tränat på att göra mål? För att vi tränar på andra saker. Varför tränar vi på andra saker? Därför att tränaren tycker det är viktigare Varför tycker tränaren det är viktigare? Därför att han inte begriper bättre Slutsats: Byt tränare
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer