Timrå har tagit 8 av 30 möjliga poäng. De sista 10 omgångarna!
I 6 av dessa matcher har Timrå bara haft förmågan att göra 1 mål!
det är endast 20 matcher kvar och det är 11 poäng upp till finalplats.
Timrå ledde serien i 68 dagar, den är slut om 59.
Jag vill bara lagets bästa och jag tror ingen ska förvänta sig att vi supporters ska komma fram till lösningen. Dock har vi all rätt att ställa ledningen och laget tillsvars för varför man presterar som man gör och jag förväntar mig transparens och tydlig handling av alla ansvariga.
Och det är för mig skrämmande om ingen i föreningen kan hitta en lösning?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Timrå har tagit 8 av 30 möjliga poäng. De sista 10 omgångarna!
I 6 av dessa matcher har Timrå bara haft förmågan att göra 1 mål!
det är endast 20 matcher kvar och det är 11 poäng upp till finalplats.
Timrå ledde serien i 68 dagar, den är slut om 59.
Jag vill bara lagets bästa och jag tror ingen ska förvänta sig att vi supporters ska komma fram till lösningen. Dock har vi all rätt att ställa ledningen och laget tillsvars för varför man presterar som man gör och jag förväntar mig transparens och tydlig handling av alla ansvariga.
Och det är för mig skrämmande om ingen i föreningen kan hitta en lösning?