EXPLORERSMÅLAND: När det gäller hockey är Kanada ett gäng osportsliga psykopater. Avskyr allt som rör deras landslag i alla åldrar. Vet att många älskar deras allt är tillåtet-mentalitet. Själv hatar jag den. Fan vad jag vill att vi vinner den här matchen.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Avskyr allt som rör deras landslag i alla åldrar. Vet att många älskar deras allt är tillåtet-mentalitet. Själv hatar jag den.
Fan vad jag vill att vi vinner den här matchen.