1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614875 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1787878

Sv: Apropå nånting...
Dagens Bästa: Vi gick om Pantern och ligger nu 5:a på bättre målskillnad 👍😊
Nu skakar vi av oss skiten...
Jag ligger heller i en djup svacka nu än i slutet utav säsongen när allt står på spel...
Nu börjar vi andas optimism istället och så vänder detta elände snart! 👍
Nu laddar vi om batterierna till JVM -semin inatt istället...
KROZZA KANADA...
Lööke... Pettersson... Dahlen.... 👍😊🍻

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Är rädd att vi får hem en klart naggad Elias efter JVM. Han har inte varit bra.

Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: När det gäller hockey är Kanada ett gäng osportsliga psykopater.
Avskyr allt som rör deras landslag i alla åldrar. Vet att många älskar deras allt är tillåtet-mentalitet. Själv hatar jag den.
Fan vad jag vill att vi vinner den här matchen.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer