+ 9
Inlägg: 1787878
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Är rädd att vi får hem en klart naggad Elias efter JVM. Han har inte varit bra.
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: När det gäller hockey är Kanada ett gäng osportsliga psykopater.
Avskyr allt som rör deras landslag i alla åldrar. Vet att många älskar deras allt är tillåtet-mentalitet. Själv hatar jag den.
Fan vad jag vill att vi vinner den här matchen.
Avskyr allt som rör deras landslag i alla åldrar. Vet att många älskar deras allt är tillåtet-mentalitet. Själv hatar jag den.
Fan vad jag vill att vi vinner den här matchen.
+ 3
Nu skakar vi av oss skiten...
Jag ligger heller i en djup svacka nu än i slutet utav säsongen när allt står på spel...
Nu börjar vi andas optimism istället och så vänder detta elände snart! 👍
Nu laddar vi om batterierna till JVM -semin inatt istället...
KROZZA KANADA...
Lööke... Pettersson... Dahlen.... 👍😊🍻