EXPLORERSMÅLAND: Är rädd att vi får hem en klart naggad Elias efter JVM. Han har inte varit bra.
Inlägg: 1787921
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Å andra sidan borde vi få hem en stärkt Lööke. Han tycker jag att det har lossnat för under JVM.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Nä eller så får han inte ut något på liten rink och utdelning kommer när han kommer hem.?
+ 1