KniveN: Timrå har dominerat. Två-tre feta målchanser. Men 0-0 känns bedövande. AIK med ett pissmål och det lär skaka ordentligt. Jobbigt vara TIK-are på plats. Men det känns som vardag i vår ångestladdade värld.
Smokey: det är ju positivt att vi inte släppt in några mål än men kompetensen i offensiven är ju skrattretande låg. Vi pissar bort 2-1-lägen på löpande band för att spelarna inte förmår sig att slå flippass eller enkla passningar på bladet. Vi måste ha haft 6-7 riktiga kvalitetschanser för att göra mål men avsluten håller björnligenivå. Bara för det då så gör Nilsson mål med en puck rakt upp i nättaket, några till såna och vi har chans till tre pinnar!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer