TD: slarv i egen zon måste bli bättre sen mer Aggressiv i anfall zon mer 100 % insatser. Johan Persson bör ej skjuta höjdare skuter 9 av 10 bredvid mål
TD: sen domaren, var fan hittar karljäveln utvisningarna i denna match? Måste ju vara världens enklaste sak att döma den här ligan. Blås så fort du ser en situation som BRUKAR kunna rendera i utvisning, blås av, hitta på en fantasitripping. Utvisningen vi får nu finns helt enkelt inte. AIKs första utvisning var lika bedrövlig.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer